вторник, 27 януари 2009 г.

Спасителят на прага. Асен Масларски *

Kой е звънял във къщи тази вечер?
И кой е вървял към мене отдалече?
Стъпки в снега има пред моя праг
Сигурно бил е някой чист и искрен.
Може би тук е търсил своя пристан
Нужен съм бил някому в този час
Да, нужни сме един на друг,
Щом сме във беда.
Как търсим всеки топъл звук в тая тишина
И нечия ръка,
Спасява ни със свойта власт –
с мир и топлина
от самотата
И сега стоя и гледам вратата.
Чакам те, ела!
Който и да си.
Влизай! Не звъни!
Аз отдавна те чакам.
Трябва някой и мен да спаси.
Вчера ти си бил тъжен човеко.
Днес съм аз така.
Хайде, ела!
Разминаване - пак ли далечни
ще останем със тебе сега
във самотата.

Трябва ми някой,
някой във този час!


*Хубавите неща обикновено са прости. Думите, които ни докосват - също. Тези са изпяти от Асен Масларски, не зная кой - дали той, Валери Станков или някой друг, е авторът им.

**Най-накрая някой добър човек намери и качи това http://vbox7.com/play:f3bab849

Няма коментари: