неделя, 12 декември 2010 г.

Тази нощ сън не ме хваща. Дали съм част от прогресивната бдсм-общественост или изпитвайки любов покварявам бдсм идеалите? Един первезник същи, извратеняк влюбен, тумор смъртоносен за похотливо-сластния бдсм-строй? Към шест часа, въоръжен с учебник по физика, две огледала и тест за влюбване от рубриката „Докторе, кажи”, се престрашавам и поглеждам истината в очите. Очила, френско „р”, гола глава...не, такъв телесен дефект - любов, нямам. О, да, о, радост. Очевидно, небелязан от ретроградните отклонения на любовта, мирогледът ми е достатъчно свободен и клинично здрав, влизам през парадния вход в калъпа на допустимите за бдсм-отношенията граници и съм пригоден за пълноценна бдсм-връзка. Изгревът, в унисон с чувствата ми, забива Ода на радостта. Спокоен съм. Да не забравя за всеки случай да се ваксинирам.


Дали ще ви омръзне бдсм, Sonya? Възможно е, като всяко друго нещо и бдсм не е застрахован от рутинност. Въпросът е дали се е изчерпал той за вас или вие – един за друг. БДСМ е възможно средство, език за комуникация, с който се изразявате и възприемате. Ако в един момент вече нямате какво да си кажете (или загубите желание да го правите), ни бдсм, ни ванила, ни тантра ще ви помогне.

28.10.2008

Няма коментари: