неделя, 12 декември 2010 г.

Е, сега – нямала си Елена описание....ами от сляп човек – какво описание?!:-)
Но „това ли е най-важното?” Една жена прави куп мъже луди, започват да си ги мерят и последиците са непредвидими – всекидневна история. Но ако се играе от царе, царици и герои, ако намесиш малко божествено начело и добавиш гръцка лъжовност за финал, историята е с друг мащаб, става достойна за епос. Митове и легенди. Идеали и ...(кой е антонимът на идеал?).


Имаме нужда от идеали. Опорни точки на съзнанието за понятията, чувства, приоритети и действия – любов, сила, смелост, добро, зло, според които настройваме личността си. Сами ги избираме, сами ги нанасяме на географската карта на съзнанието и колкото е по-наситен образът, толкова по-силно се отпечатва на картата.
Възприемаме писаният образ чрез думите, но как си създаваме образ за значението на самите думи? Хубава, смел, влюбен....Никой тълковен речник не описва образът им в мен, нито образът им в теб. Хубавата Елена. Достатъчно пространство за индивидуална интерпретация. Затова и Мария, жената на всички мъже (и на мъртвите даже), също няма описание. Love conquers all.


Какво означава „мъжът/жената на мечтите”? Имам си калъп и го налагам по хората (дотук с древногръцките асоциации) – тук излизаш от рамката, тук не я допираш – не ставаш? Съгласен съм, в поведението ни сме повлияни от често неосъзнати „идеални образи”, но тези образи са плод на комуникацията ни с нас самите, необходимата шизофрения в рамките на аурата. Идеалните образи не са цел, те са по-скоро маркировка, ориентир, за да не се загубим. И се движат успоредно с нас. Показваме ги само на избраните и по изключение . Какво реално ни се случва, е продукт на взаимодействие, в което сме само едната страна, и носи крайна обреченост да вмениш на другата очаквания (от идеалния образ).


Същото е (за мен) и в БДСМ. Да, има определени образи, които олицетворяват и напояват желанието за бдсм, които са усещането ти за БДСМ или в които си когато мастурбираш. Но случването им на всяка цена обременява общуването, а всяка оценка на реални действия спрямо фантазни образи ги омаловажава. Образите, които сами си създаваме, са за лична консумация. Една друга бира е да създадеш с някого образ и да го изконсумирате.

17.09.2008

Няма коментари: